Skip to main content

Barnedåb på Café Lindholm

Om I er til brunch, tapas, frokost-eller smørrebrødsbuffet er helt op til jer, så kig i ro og mag på mulighederne, og lad os høre hvad I ønsker.

Kontakt os og hør mere

Vælg mellem følgende menuer til dåben:

Smørrebrød

Se mere

Brunch

Se mere

Frokostbuffet

Se mere

Naturskønne omgivelser og dejlig atmosfære

Dåbs- og navngivningsfester er ofte meget afslappede, og derfor er vores lokaler og stemningen på caféen perfekt til netop denne typer af fester. Vores omgivelser er hyggelige og fyldt med masser af spændende oplevelser og god plads til børn. Lige udenfor caféen har vi en stor græsplæne, som er perfekt til udendørs aktiviteter, så tag endelig en bold med. For de lidt større børn er der også mulighed for at gå på opdagelse på både Lindholm Høje og på Vikingemuseet – sidstnævnte dog kun i selskab med en voksen.

Kommer jeres gæster langvejs fra, så er det nemt og bekvemt, for vi råder over en stor gratis parkeringsplads, og selvom vi ligger lige midt i den skønneste, rolige natur, så er der faktisk forholdsvis kort afstand til både offentlig transport, motorvej og lufthavn.

En dåbsfest med mange deltagende børn vil hos os altid blive placeret i den bageste del af restauranten, hvor I har mulighed for at være jer selv og lukke døren. Vi anbefaler maks. 40 personer i dette lokale.

Ofte stillede spørgsmål

Vi dækker op ved ‘langborde’ med plads til 10 gæster (5 på hver side og ingen for bordenden). Der er ikke mulighed for at sidde ved runde borde. Hvis I skal bruge højstole, så vil vi gerne vide det på forhånd.

Vi dækker op med grå duge m. hvide papirduge, samt blomster i små vaser. Har du specielle ønsker til eksempelvis farver på blomsterne eller hvide duge, så er det muligt at tilkøbe efter aftale.

Det er kun muligt at booke et separat lokale ved større arrangementer.

Vi råder over både handicaptoilet og p-pladser til handicappede. Er der kørestolsbrugere blandt gæsterne, så vil vi meget gerne have besked om det på forhånd, så vi kan tage hensyn til det i forbindelse med bordopstillingen.

Alle aftaler vedrørende menu, drikkevarer, bordopstilling, pynt og lignende bedes aftalt pr. mail eller ved et møde med vores eventmanager i god tid før festen og senest 7 dage før.

Hvis der er vegetarer/veganerne/personer med fødevareallergier blandt gæsterne, så skal vi ligeledes bede om besked senest 7 dage før selskabet afholdes. Så sørger vi til gengæld gerne for at de få deres helt egen, lækre tallerkenservering.

Endeligt antal gæster (børn under 3 år, børn 3-11 år og voksne) meddeles pr. mail minimum 7 dage (én uge) før afholdelse af selskabet.

Ved reduktion i antal efter denne dato betales 1/2 pris pr. kuvert.

Ved reduktion i antal gæster/kuverter mindre end 3 dage før afholdelse betales det fulde beløb.

Besøg på Vikingemuseet i forbindelse med et selskab aftales direkte med museets personale: https://nordjyskemuseer.dk/kontakt-7/

Vi råder over både projektor, professionelt lydudstyr og en konferencesal, der ligeledes kan lejes til underholdende indslag.

Min. 20 kuverter

Medbragt dåbskage til barnedåb: gebyr 35 kr. pr. person.

*Bemærk: Lokalet/bordet er jeres i maks. tre timer (fire timer ved tilkøb af kaffe og kage).

DrikkevarerBookingreglerKontakt

Færre en 20 personer? Så anbefaler vi vores lækre caféretter i stedet.
Se hele menukortet lige her