Skip to main content

Konfirmation 2025

OBS! Vi har fuldt booket med konfirmationer i restauranten i 2025 og 2026 og tilbyder derfor kun konfirmationsmenuerne ud af huset. Vi booker ikke konfirmationer senere end 2026.

På Café Lindholm kan I holde lige netop den konfirmation, I drømmer om – med suveræn mad fra vores restaurant, venlig betjening, skønne lokaler, en smuk placering på toppen med udsigt til Nørresundby og Aalborg. Vi tilbyder også konfirmationsmenuerne ud af huset.

Menu ud af huset

1. Fastpris menu

Inklusiv drikkevarer

  • Velkomstdrink
  • 3-retters menu
  • Kaffe, te og 1 glas dessertvin serveret sammen med desserten
  • Farvelmad

Hertil øl, vand og husets vine i op til 7 timer.

798 kr. 

2. Fastpris menu

Eksklusiv drikkevarer

  • 3-retters menu
  • Kaffe og te serveret sammen med desserten
  • Farvelmad

Drikkevarer tilkøbes efter forbrug (se priser):

599 kr. 

Tilkøb

Snack til velkomstdrinken

  1. Saltede mandler
  2. Surdejsflager m. dip
  3. Krustade med røget laks

65 kr. 

Til kaffen

  • Bailey 55 kr. pr. glas / 599 kr. pr. flaske
  • Portvin 65 kr. pr. glas / 699 kr. pr. flaske
  • Cognac 75 kr. pr. glas / 799 kr. pr. flaske
  • Irish coffee 75 kr.
  • Cocio 25 kr. pr. flaske

Børn

Børnepizza

  1. Pepperoni, tomat og ost
  2. Kebab, tomat og ost
  3. Skinke, tomat og ost

129 kr. 

Fiskefilet og pommes frites

99 kr. 

Børn - sodavand/vand

Ad libitum i 7 timer

199 kr. 

Børn under 12 år

  • velkomstdrink ‘børnebobler’
  • 3-retters menu
  • kakao til desserten
  • farvelmad

599 kr. inkl. drikkevarer

Børn 0-3 år

  • mad og drikke 7 timer

100 kr.

Ofte stillede spørgsmål

Vi dækker op ved ‘langborde’ med plads til 10 gæster (5 på hver side og ingen for bordenden). Der er ikke mulighed for at sidde ved runde borde.

Vi dækker op til konfirmationen med hvide duge og servietter, samt forårsblomster i små vaser. Er der specielle ønsker til farver på blomsterne, så er det muligt at tilkøbe efter aftale. I er også meget velkomne til at medbringe blomster i egne vaser, hvis bare det er aftalt på forhånd.

Det er desværre ikke muligt for jer at hjælpe med at dække op/pynte lokalet på forhånd, da det ofte klares om natten eller meget tidlig morgen på selve dagen for festen.

 

 

Lokalerne bliver tildelt efter antal gæster, så når I præcist ved hvor mange gæster der kommer, får I besked om hvilket lokale der passer til jeres fest, samt hvor mange borde jeres gæster bliver placeret ved.

Det bør forventes, at der kan være andre selskaber eller spisende gæster på caféen, mens I afholder jeres selskab. Vi kan ikke garantere, at I er de eneste gæster, der benytter eksempelvis terrasse, toiletter og plænen.

Der er kun mulighed for at bruge vores projektor og lærred, hvis I har enten det bageste lokale eller har booket hele restauranten. Skal I holde jeres fest forrest i selve restauranten, så anbefaler vi at video/ Kahoot og lignende fremvises i vores auditorium, hvis det er ledigt på det ønskede tidspunkt. Pris for leje af auditoriet afhænger af tidspunkt/varighed.

Vi kan desværre, af pladshensyn, ikke give lov til at I selv medbringer hverken tv-skærme, computer eller projektor/lærred.

Vi råder over både handicaptoilet og p-pladser til handicappede. Er der kørestolsbrugere blandt gæsterne, så vil vi meget gerne have besked om det på forhånd, så vi kan tage hensyn til det i forbindelse med bordopstillingen.

Alle aftaler vedrørende menu, drikkevarer, bordopstilling, pynt og lignende bedes aftalt pr. mail eller ved et møde med vores eventmanager i god tid før festen og senest 7 dage før.

Hvis der er vegetarer/veganerne/personer med fødevareallergier blandt gæsterne, så skal vi ligeledes bede om besked senest 7 dage før selskabet afholdes. Så sørger vi til gengæld gerne for at de få deres helt egen, lækre tallerkenservering.

Endeligt antal gæster (børn under 3 år, børn 3-11 år og voksne) meddeles pr. mail minimum 7 dage (én uge) før afholdelse af selskabet. Ved reduktion i antal efter denne dato betales 1/2 pris pr. kuvert. Ved reduktion i antal gæster/kuverter mindre end 3 dage før afholdelse betales det fulde beløb.

Besøg på Vikingemuseet i forbindelse med et selskab aftales direkte med museets personale: https://nordjyskemuseer.dk/kontakt-7/

Vi råder over både projektor, professionelt lydudstyr og en konferencesal, der ligeledes kan lejes til underholdende indslag.

BookingreglerKontakt

Varighed
En konfirmation hos os har en varighed af maks. 7 timer og senest indtil kl. 19.00.

Vegetarer/veganere/allergier
Vi tilbyder naturligvis også lækre variationer af menuerne til både vegetarer/veganere og personer med allergier og lignende.