Alle aftaler vedrørende menu, drikkevarer, bordopstilling, pynt og lignende bedes aftalt pr. mail eller ved et møde med vores eventmanager i god tid før festen og senest 7 dage før.
Hvis der er vegetarer/veganerne/personer med fødevareallergier blandt gæsterne, så skal vi ligeledes bede om besked senest 7 dage før selskabet afholdes. Så sørger vi til gengæld gerne for at de få deres helt egen, lækre tallerkenservering.
Endeligt antal gæster (børn under 3 år, børn 3-11 år og voksne) meddeles pr. mail minimum 7 dage (én uge) før afholdelse af selskabet.
Ved reduktion i antal efter denne dato betales 1/2 pris pr. kuvert.
Ved reduktion i antal gæster/kuverter mindre end 3 dage før afholdelse betales det fulde beløb.
Besøg på Vikingemuseet i forbindelse med et selskab aftales direkte med museets personale: https://nordjyskemuseer.dk/kontakt-7/
Vi råder over både projektor, professionelt lydudstyr og en konferencesal, der ligeledes kan lejes til underholdende indslag.